servicii
Mutările de tip Corporate sunt de obicei obositoare, se întind pe o perioadă lungă de timp şi provoacă multe bătăi de cap. Compania noastră vă ia această povară de pe umeri, lăsând-o pe seama echipei care va împacheta, transporta şi coordona totul.

   Oferim o calitate excelentă la un preţ rezonabil şi competitiv. Colegii noştri vă vor trata bunurile ca şi cum ar fi bunurile lor personale, cu grijă şi seriozitate. Astfel, împreună cu echipa CityMovers, mutarea va fi o experienţă fără riscuri.

   Cutiile în care vor fi împachetate diversele piese de mobilier, echipamente (monitoare, calculatoare, telefoane, etc.) sau documente vă pot fi puse la dispoziţie în prealabil de către echipa noastră. Aceste cutii vor fi etichetate într-un mod cât mai explicit cu privire la conţinutul, numele persoanei căreia îi aparţin, al biroului şi etajului unde urmează a fi transportate şi instalate). Odată ajunse la destinaţie, despachetarea şi aranjarea posturilor de lucru va fi făcută gradual, în fiecare încăpere/departament/etaj. Bineînţeles, garantăm întru totul confidenţialitatea informaţiilor, datelor şi documentelor dumneavoastră.

   Implicarea şi înaltul grad de profesionalism al echipei noastre va face mutarea mai uşoară ca niciodată!
Transportul bunurilor reprezinta un aspect la fel de important pentru Dumneavoastra?
Nimic mai simplu; suntem aici pentru dumneavoastra!

Echipele noastre specializate ofera solutii profesioniste:
- transport local si interurban rapid si eficient
- solutii de manevrare sigure si precise
- livrare punctuala

Obiectivele nostre sunt satisfacerea si depasirea exigentelor clientilor nostrii, prin eficienta, profesionalism si solutii inovative.
Dacă v-ati decis să vă mutati intr-o nouă locuintă, contactati-ne! Suntem la dispozitia dumneavoastră pentru a vă ajuta cu:

- estimarea volumului de mutat, evaluarea conditiilor de acces, sugestii privind ambalarea;
- pregătirea bunurilor, ambalarea si sigilarea acestora in functie de particularităti (cutii de carton, folie de plastic cu bule, hartie, etc);
- demontarea mobilierului;
- protejarea mobilierului pe durata manipulării si a transportului folosind materialele de protectie corespunzătoare;
- transport la noua resedintă;
- asamblarea mobilierului si plasarea acestuia in locurile dorite de dumneavoastră;
- despachetarea si ridicarea materialelor folosite (resturile ambalajelor, s.a.m.d.)

Pentru că tratam bunurile dumneavoastră ca si cum ar fi ale noastre, puteti fi sigur că si articolele fragile (portelanuri, echipamente electronice, etc.) vor ajunge la destinatie in deplină sigurantă, fiind tratate de către echipa noastra cu cea mai mare grijă.